יום שלישי, 30 באפריל 2013

יש לך דקה? בא תנצל אותה!

אנא! העבירו הודעה זו לכל ידידיכם ומכריכם, וזכות הרבים תהיה תלויה בכם!

יש לך דקה?

בואו ננצל את הדקות הפנויות שיש לכולנו ביום, באופן הנפלא ביותר!!

אחים ואחיות! עשרות אלפי מנויי 'שתי הלכות ביום' מקבלים כל בוקר מגוון לימודים בנושאים שונים ישירות לתיבת המייל שלהם, ללא טירחא וללא תשלום.

רבבות יהודים ויהודיות לומדים בכל יום הלכות שונות, שמירת הלשון, הלכות שבת, משנה יומית, מוסר יומי, ועוד ועוד.

תצטרפ/י אליהם, תצטרפ/י אלינו, ותוך כמה שבועות - תוכלו להסתכל אחורה, בסיפוק עצום.

אנו מפרטים כאן רק חלק מהיתרונות בהצטרפות ללימודים אלו. את מכלול המעלות תוכלו לחוות - אחרי שתצטרפו...

  פתיחה טובה

כל בוקר, בתחילת יום חדש, כשאת/ה פותח/ת את תיבת המייל, יש לך הזדמנות להתחיל את היום במשהו רוחני, בלימוד הלכות לפי בחירתך, דבר שללא ספק יתן לך השפעה חיובית וטובה על כל היום.

 

  מעלת הרבים

עשרות אלפי אנשים ונשים משתתפים ומנויים בארגון 'שתי הלכות ביום', סטטיסטית, בכל רגע נתון שתבחר/י ללמוד את  ההלכות, יהיו אתך עוד מאות או אלפי יהודים.

 

  עולם הבא...

'כל השונה הלכות בכל יום, מובטח לו שהוא בן העולם הבא'. - כל מילה נוספת מיותרת.

 

  ללא תשלום

אין צורך לומר ששרות זה אינו מותנה בשום תשלום שהוא. לא מיד ולא לאחר זמן, לא ישיר ולא עקיף.

 

  חסיון מלא

הכניסה למאגר הכתובות של 'שתי הלכות ביום' אינה כוללת זליגה ודליפה למאגרים אחרים, המטרה היחידה של הכתובות היא לשליחת ההלכות היומיות.

 

  אפשר להתחרט...

כמובן שבכל שלב תוכלו לבקש שנסיר את כתובתכם מהרשימה, והכתובת תוסר תוך זמן קצר.

 

  הלכות אקטואליות - לפי בחירתך

אנו מציעים לכם בשלב זה יותר מעשרה מסלולי לימוד שונים, כל אחד יכול לבחור את הלימוד המתאים לו, וכמובן שניתן לבחור את כולם:

 

1.    '2 הלכות ביום': במסגרת זו נלמדים כל יום שתי הלכות בענינים שונים (כעת לומדים הלכות תפילה), אנו משתדלים לשלוח הלכות הנוגעות לכל יהודי/ה הלכה למעשה, ומתאימות לגברים ונשים כאחד. במסגרת זו מנויים כיום יותר מ14,600 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  H22@BEZEQINT.NET

 

2.    'שמירת הלשון': לימוד שני סעיפים ליום מהספר 'חפץ חיים' לפי סדר הלימוד העולמי של שני סעיפים ליום, מלבד התועלת שבתזכורת הקבועה ללימוד זה ע"י הודעות הדוא"ל, אנו עורכים בתחילת ההודעה את 'תמצית ההלכה', בשפה ברורה קלה וקליטה. במסגרת זו מנויים כיום למעלה מ11,300 לומדים, המצטרפים החדשים יצורפו למסלול הבא, שיתחיל בא' בסיון.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  L22@BEZEQINT.NET

 

3.    'הלכות שבת': לימוד שתי הלכות ליום מהספר המפורסם 'שמירת שבת כהלכתה' של הגרי"י נויבירט שליט"א. כידוע שללא לימוד הלכות אלו אי אפשר להנצל מחילול שבת. במסגרת זו מנויים למעלה מ6,400 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:SH2111@BEZEQINT.NET

 

4.    'משנה יומית': לימוד משנה אחת ליום, אנו שולחים את נוסח המשנה המקורי בשילוב ביאור נפלא השוה לכל נפש. נוסח המשנה מנוקד ומודגש והביאור המשולב בא בפונט רגיל, מבוסס על פירושי גדולי פרשני המשנה. בתקופה זו אנו לומדים מסכת שקלים, ובמסגרת זו מנויים למעלה מ4,500 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  M211@BEZEQINT.NET

 

5.    'מצוה יומית': לימוד מצוה אחת ליום לפי 'ספר החינוך'. במסגרת זו מנויים למעלה מ3,000 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  Z22@BEZEQINT.NET

 

6.    'מוסר יומי': לימוד מוסר יומי מתוך הספר המופלא 'פלא יועץ', הלימוד מחולק לפי ענינים שונים מסודר לפי האל"ף בי"ת, כאשר אין קשר רציף בין הענינים, וניתן להצטרף בכל שלב. במסגרת זו מנויים למעלה מ4,500 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:P22@BEZEQINT.NET

 

7.    'שנים מקרא ואחד תרגום': 'כל המשלים פרשיותיו עם הציבור מאריכים לו ימיו ושנותיו', בכל בוקר נשלחת הודעה המכילה שישית מהפרשה של אותו שבוע – שנים מקרא ואחד תרגום מנוקד ועם טעמים. במסגרת זו מנויים למעלה מ1,500 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:M2T1@BEZEQINT.NET

 

8.    '2 הלכות בלילה', במסלול זה אנו לומדים הלכות הנוגעות לעבודות שבבית המקדש מתוך היד החזקה לרמב"ם [כאשר נוסח הרמב"ם בפונט מודגש, ומשולב בביאור נחוץ שלנו בפונט שאינו מודגש]. במסלול זה נשלחות ההודעות בשעה 20:00 בערב כדי לסיים את היום מתוך לימוד תורה. במסלול זה מנויים למעלה מ1,500 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:2balayla@gmail.com

 

9.    תהלים יומי, כל יום אנו שולחים פרק תהלים מנוקד [בקובץ מצורף אנו שולחים את אותו פרק - עם טעמי המקרא, לתועלת המעוניינים]. במסלול זה מנויים למעלה מ2,200 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל: TE22@BEZEQINT.NET

 

10.                      'אהבת חסד', במסלול זה אנו לומדים בכל יום שני סעיפים מתוך הספר 'אהבת חסד' למרן בעל החפץ חיים. בספר זה מובאים דינים הנוגעים להנהגות שבין אדם לחבירו, כאשר ההלכות ודברי המוסר משולבים יחד באופן נפלא ומעורר. במסלול זה מנויים למעלה מ2,000 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:chessed22@gmail.com

 

11.                      חדש!! דף היומי ברי"ף! מסלול זה נפתח לפני כשבוע, בו אנו שולחים בכל יום כעין 'דף היומי', על פי הרי"ף [במתכונת זו מובאות המשניות ועיקר הסוגיות, ללא המשא ומתן הארוך של הגמרא], אנו שולחים בכל יום קובץ P.D.F עם נוסח הרי"ף בפונט מודגש ומנוקד, משולב בביאור נפלא השוה לכל נפש. ובנוסף לכך קובץ שמע (MP3) עם שיעור מוקלט על ידי מגיד שיעור בעל הסברה בהירה וברורה (אורך השיעור כ 6-10 דקות בלבד). לפני כשבוע התחלנו מסכת ברכות, והמעוניין להצטרף ולקבל את השיעורים שנמסרו עד עתה - יכתוב זאת בהודעת המייל. במדור זה מנויים כ 1,800 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל: daf.yomi.rif@gmail.com

 

 

לתשומת לב הנרשמים: כיון ששיטת ההרשמה היא ידנית, ולא אוטומטית, יתכן ויעברו ימים ספורים עד שכתובתכם תיקלט במערכת, ותתחילו לקבל את ההלכות.

בברכה

ארגון 'שתי הלכות ביום' (ע"ר)


כתובת: ירושלים
נשלח באמצעות מערכת רב מסר
לכתובת konstabler@gmail.com
לחצו כאן להסרה או עדכון פרטים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה